bakkertjesopdefiets4.reismee.nl

Vierde dag naar Travo

Vannacht om 2.30 voelde ik opeens iets in mijn nek kriebelen. Ik graaide iets uit mijn nek en zat meteen rechtop in bed. Licht aan... ik moest Ar overtuigen dat ik echt een spin voelde in mijn nek. Een dikke. Ar vermoedde dat ik gedroomd had maar ik had het echt gevoeld en het beest naar achter gegooid. Na even zoeken was er inderdaad best een dikke spin achter het bed. Getver!! Klaar wakker!

IK ben de beesten hier goed zat! Ik zit na een uurtje buiten zitten op het terras alweer met 6 muggenbultjes die na een paar uur zo ongeveer zo groot zijn als een half ei. Toen we vanmiddag van het strand terug fietsten flitste er een grote sissende slang over de weg. Gister een muis Nu weer een spin Brrr

We hebben een ontbijtje gemaakt en de boel opgeruimd en toen zijn weer op pad gegaan. De eerste 20 kilometer was een beetje taai. De weg was goed te doen maar niet echt bijzonder. Hierna liep de weg glooiend langs de kust en werd het een mooie route langs leuke plaatsen en stranden. We hebben bij een van de strandtenten koffie gedronken. De stranden liggen in kleine baaien omgeven door palmbomen. Met de helder blauwe zee en het witte zand zijn het prachtige plaatjes.

We rijden door het nationale park en dat is te merken aan de mooie groene omgeving. Er zijn veel bomen en struiken; yucca's , bougainville, rododendrons en oleanders; alles is vol in bloei! We komen ook langs een stuk waar de bomen verbrand zijn. Het is een bizar gezicht; de zwart geblakerde bomen rond de huizen die gelukkig bespaard zijn gebleven.

Vanmiddag rond een uur of drie hebben we een hotel geboekt. Een goedkoop hotel waar een zwembadje bij is. Het blijkt een topper te zijn! Hele mooie kamer in een nieuw bijgebouwtje en een perfect zwembadje met wel heel koud water. Maar we hebben toch gezwommen! Er komt wat meer bewolking en ook donkere wolken. Misschien gaat het vanavond wat regenen. De fietsen mogen daarom in de garage staan.

We hebben de route voor morgen goed bekeken en omdat er na Corte, waar we morgen in de buurt hopen te komen, echt een behoorlijke klimdag komt hebben we de route voor morgen wat omgegooid. Iets langer maar minder zwaar.





Verstuurd vanaf mijn iPad

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!