bakkertjesopdefiets4.reismee.nl

De voorbereidingen in volle gang.

De route is uitgestippeld en berekend en staat op de Mio. We beginnen in Olbia en gaan dan eerst naar de Maddalena eilanden. Vandaar gaan we eerst een ronde op Corsica fietsen en dan steken we weer met de veerboot over naar Sardinie .Nu zijn we nog alles aan het intekenen op de kaarte wat een hele klus is. Sardinie bestaat bv al uit 9 kaarten die aan beide kanten een deel van het eiland weergeven. In totaal dus 18 puzzelstukken. Helaas geeft RouteYou, het programma waarop we de routes maken, een andere naam aan de wegen. De T10 van route You blijkt op de kaart de N198 te zijn. Na een paar avonden zwoegen staat alles er hopelijk goed op. Vanmiddag gaan we de fietsen in de dozen doen en ik ga voor de zekerheid nog even naar het taxibedrijf, die ons dinsdag nacht om 2.30 komt ophalen, of ze niet vergeten dat er twee fietsen in dozen mee moeten. Buiten de vliegreis en de taxi hebben we niets geboekt. We hebben geen idee hoe de zwaarte van de route is en hoe ver we zullen komen. Uiteindelijk gaan we ergens vandaan met de trein weer terug naar Olbia waar we op 26 sept weer terug naar Nederland vliegen